Arts Holland Magazine #1

Deneuve zat in de redactie van en produceerde de eerste uitgave van het Arts Holland Magazine.

Arts Holland, the World’s Art District! is het motto van de cross mediale campagne die het unieke Nederlandse cultuuraanbod in de Randstad onder de aandacht brengt bij de internationale cultuurtoerist. Het eerste tastbare resultaat is het Arts Holland Magazine, het nieuwe Engelstalige tijdschrift van SICA, NUB en het NBTC. Deze campagne bundelt de krachten uit cultuur, toerisme en technologie en is bovendien een unieke samenwerking van de vier grote steden.

De eerste editie van Arts Holland Magazine verschijnt in een oplage van 10.000 exemplaren en wordt door het NBTC in de UK en de VS verspreid en verder wereldwijd via de Nederlandse ambassades in het buitenland. Een gedrukt exemplaar van het magazine kunt u bestellen via post@sica.nl

Arts Holland is een samenwerkingsverband tussen het NBTC, het NUB en Waag Society. Het project wordt mede mogelijk gemaakt door de gemeenten Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Stadsregio Amsterdam, de provincies Noord-Holland en Utrecht en het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie. Daarnaast investeren de partners SICA, KLM enTotal Active Media in het project.

Lernert & Sander. De Rietveld David Bade Stoel, campagne Sikkensprijs 2010